آموزش انتقال تصویر دی وی آر با نرم افزار Guard Viewer

در این مقاله نحوه راه اندازی انتقال تصویر دی وی آر های سری U پیناکل با نرم افزار Guard Viewer را به شما آموزش خواهیم داد.

در تنظیمات System، تب Network را انتخاب کنید. در این بخش مطابق تصویر زیر گزینه DHCP را فعال می کنیم تا تنظیمات مربوط به شبکه دستگاه به صورت خودکار انجام شود. برای اعمال تغییرات باید بر روی دکمه Apply در سمت راست پایین تصویر کلیک کنید.

سپس همانند تصویر زیر از میان تب های موجود در بالای تصویر، وارد تب P2P شده و گرینه Enable P2P را فعال کنید. مجددا برای اعمال تغییرات باید Apply را کلیک کنید.

اکنون تنظیمات مربوط به دستگاه DVR تکمیل شده و باید نرم افزار Guard Viewer را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. این نرم افزار را می توانید از Google Play Store برای گوشی های اندروید و یا از App Store برای آیفون نصب کنید. آیکون این نرم افزار را می توانید در تصویرزیر مشاهده کنید.

پیش از هرچیز به این نکته توجه کنید که برای برخورداری از تمامی قابلیت های نرم افزار و هم چنین جلوگیری از قطعی انتقال تصویر، ثبت نام یا register کردن در برنامه ضروری است. پس از نصب برنامه، وارد آن شوید. مانند تصویر زیر بر روی آیکون منو در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.

در بالای منوی باز شده گزینه Log In را انتخاب کنید.

اکنون در صفحه باز شده باید گزینه Log In/Sign Up را انتخاب کنید.

حال طبق تصویر زیر وارد صفحه ورود کاربر می شوید. در این صفحه باید گزینه Sign Up را از سمت چپ پایین تصویر کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام کاربر شوید.

در صفحه Sign Up همانند تصویر زیر در کادر خالی یک آدرس ایمیل معتبر وارد کرده و پس از فعال کردن تیک مقابل I have read and agree to گزینه Verify را انتخاب کنید.

اکنون یک کد تایید به آدرس ایمیلی که وارد کرده بودید ارسال می شود. به ایمیل خود مراجعه کرده و این کد را یادداشت نمایید. اکنون باید کد تایید را در کادر خالی تصویر زیر وارد کرده و گزینه Next را انتخاب کنید.

در صفحه بعدی باید یک کلمه عبور برای حساب کاربری خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پسورد انتخابی شما باید بین 6 تا 20 کاراکتر و متشکل از حروف انگلیسی کوچک و بزرگ و اعداد و علامت هایی همچون @ باشد. اکنون پسورد دلخواه خود را در کادر خالی تصویر زیر وارد کرده و گزینه Sign Up را انتخاب کنید.

حال حساب کاربری شما ایجاد شده و مانند تصویر زیر به صورت خودکار وارد نرم افزار می شوید.

اکنون باید دستگاه DVR خود را در نرم افزار انتقال تصویر Guard Viewer اضافه کنید. برای این کار بر روی گزینه منو در سمت چپ بالای تصویر زیر کلیک کنید.

از منوی باز شده گزینه Devices را انتخاب کنید.

گزینه Add موجود در بالای تصویر زیر را انتخاب کنید.

در لیست باز شده مانند تصویر زیر گزینه Scan را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه Scan، دوربین گوشی جهت اسکن QR Code مربوط به انتقال تصویر فعال می شود. حال مجددا در دستگاه DVR، وارد منوی اصلی شده و در بخش تنظیمات System گزینه Network را انتخاب کرده و وارد تب P2P شوید و با قرار دادن گوشی موبایل در مقابل QR Code موجود در این قسمت این کد را اسکن کنید.

در صورتی که QR Code به درستی اسکن شود، در گوشی موبایل وارد صفحه زیر می شوید. گزینه Start Live View موجود در پایین تصویر را انتخاب کنید.

در صورتی که اتصال بین دستگاه DVR و مودم به درستی برقرار باشد، علامت موجود در کنار نام دستگاه(My Device) به رنگ آبی در می آید و در صورتی که اتصال برقرار نباشد، این علامت خاکستری رنگ می شود.

اکنون با انتخاب دستگاه طبق تصویر زیر، یک لیست باز می شود. در این لیست گزینه Start Live View را انتخاب کنید.

اکنون می توانید تصاویر دوربین های متصل به DVR خود را بر روی گوشی خود مشاهده کرده و از سایر امکانات نرم افزار هم بهره مند شوید.

در صورتی که بخواهید دستگاه را به یک یا چند گوشی دیگر اضافه کنید، باید همانند دو تصویر بالاتر در لیست مربوط به دستگاه موردنظر وارد بخش Share شده و دستگاه خود را به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که در گوشی و یا گوشی های دیگر هم باید ابتدا با آدرس ایمیل معتبر و متفاوت با ایمیل اولین گوشی حساب کاربری ایجاد کنید.

دانلود GuardViewer نسخه اندروید

دانلود GuardViewer نسخه ویندوز

دانلود برنامه EZ STATION

دانلود UYC Pro نسخه اندروید